Informujemy, że u niektórych użytkowników mieszkających w UE , UK i nie tylko występują
problemy z odbiorem IPTV ze względu na blokowanie usługi IPTV przez
operatorów internetu. Zalecamy do korzystania wtedy z serwerów VPN.
Częste pytania
Co zrobić w przypadku przycinania obrazu oraz problemów z listą
W przypadku problemów z odtwarzaniem
playlisty należy w pierwszej kolejności sprawdzić jakość łącza
internetowego ( jeśli na wifi to podpiąć na kablu) z poziomu przeglądarki internetowej na urządzeniu na którym zainstalowana jest lista aby upewnić się co do
stabilnego połączenia internetowego. Następnie prosimy zresetować
urządzenie oraz Router internetowy. Należy odświeżyć w urządzeniu
wcześniej wgraną listę kanałów (Reload/Refresh).
1. Wyłącz z prądu TV oraz Router internetowy na 5-10 min.
2. Włącz IPTV oraz odśwież listę
- Jeśli występują nadal problemy:
a) usuń bieżącą listę
b) sprawdź w przeglądarce czy można pobrać nasza listę dodając adres listy do przeglądarki
- jeśli TAK to znaczy że lista nie jest blokowana i problem może leżeć po stronie aplikacji lub urządzenia.
- jeśli NIE to znaczy że lista jest blokowana przez dostawcę internetu i należy użyć VPN.
c) wgraj listę ponownie na swoje urządzenie (zalecane aby dodawanie odbywało się poprzez adres url wtedy po
każdorazowym uruchomieniu aplikacji pobierze się aktualna lista, a
nie z pobranego wcześniej pliku gdyż nasza lista jest codziennie
aktualizowana.
d) odśwież lub wył./wł. ponownie TV
Pomocne jest również ponowne wgranie playlisty jednak należy pamiętać
aby przed ponownym uploadem usunąć wgrane treści do Smart IPTV
(http://siptv.eu/mylist/)
Uwaga! Prosimy co jakiś czas aktualizować listy w urządzeniach ze względu na zmiany wprowadzane przez operatorów. Wskazane aby lista dodawana była do aplikacji jako adres url nie z pliku.
Listę wysyłamy z rozszerzeniem =ts
Jeśli urządzenie lub aplikacja nie obsługuje tego typu rozszerzenia można je zmienić na:
=hls
=mpegts
=rtmp
=m3u8
zastępując rozszerzenie z końca listy "=ts" na wybrane powyżej.
Listę zawsze możemy skrócić jeśli ładuje się zbyt długo lub aplikacja lub urządzenie nie jest w stanie obsłużyć tak długiej listy.
Możemy skrócić według grup,
np. tylko polskie kanały oraz polski VOD
Jeśli chcesz abyśmy skrócili listę wyślij prośbę skrócenia jej przez zakładkę kontakt podając jej adres url.
Masz problemy z IPTV
- Może masz za słabe połączenie internetowe.
- Twoja linia przychodzi do domu i do routera.
Czy skonfigurowałeś Google DNS (8.8.8.8), a IPTV działa wolniej?
Wróć do DNS usługodawcy internetowego i sprawdź, czy to poprawi sytuację
(Stwierdziliśmy, że NIE używanie Google DNS jest szybsze).
- WiFi lub Ethernet - spróbuj użyć Ethernetu, aby uzyskać najlepsze wyniki.
- Jeśli masz Smart TV i oglądasz IPTV za pomocą firesticka, MAG lub STB,
skorzystaj z aplikacji telewizora, czy to Smart IPTV, czy SSIPTV i sprawdź
czy zobaczysz lepsze wyniki.
- Staraj się unikać używania KODI
Jeśli używasz urządzenia z Androidem, użyj aplikacji IPTV i unikaj Kodi BLOATWARE
Korzystając z IPTV dla Androida, spróbuj zmienić odtwarzacz na VLC Beta
- Usuń CAŁE POBRANE OPROGRAMOWANIE na swoich urządzeniach. Kiedy szukasz taniego / bezpłatnego oprogramowania, prawie zawsze instalujesz MALWARE ...
To cena za "będzie taniej"! - Złośliwe oprogramowanie wykorzystuje przepustowość.
- Kto jeszcze korzysta z przepustowości w domu?
Dzieci, rodzice, rodzeństwo może oglądają YouTube lub inne ... sprawdź.
- Zmień hasło do Wi-Fi i sprawdź, czy nastąpiła zmiana.
Jeśli jest, wtedy wiesz, że twoi sąsiedzi włamali się do twojego WiFi
(rozważ zmianę ukrywania identyfikatora SSID po jego zmianie)
Ta następna wskazówka jest najłatwiejsza i ma NAJLEPSZE wyniki!
- UŻYWAJ RÓŻNYCH DOSTAWCÓW INTERNETU !!!
Nie wierz w to, co Ktokolwiek Ci mówi. Wypróbuj różnych dostawców internetu i zobaczysz że niektórzy dostawcy
buforują i blokują przesył, a niektórzy bardzo płynnie przesyłają strumień iptv.
- Jeśli dostawca blokuje przesył konieczne jest zastosowanie VPN.